Субота, 2024-11-23, 15.35
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Пошук
Друзі сайту
Головна » Статті » Мої статті

Вимоги до змісту реклами послуг із працевлаштування

«Мінсоцполітики розробило чіткий механізм притягнення недобросовісних роботодавців до відповідальності за недодержання вимог до змісту реклами послуг із працевлаштування. Після його затвердження посадові особи Держпраці матимуть необхідні важелі впливу до порушників закону».

В оголошеннях про вакансії дуже часто можна зустріти такі варіанті: на роботу потрібні жінки до 35 років, або чоловіки до 40, або люди із певною реєстрацією (наприклад, не з Києва). «Все це – прояви дискримінації, тому за нашою ініціативою були внесені зміни до закону про рекламу щодо прямої заборони на подібні повідомлення», - зазначила Міністр.

У  січні  2013 року набули чинності нова редакція Закону України “Про зайнятість населення” та зміни до Закону України “Про рекламу”, які були прийняті за пропозицією Мінсоцполітики. Зокрема, вказаний закон доповнено статтею 24¹, якою встановлюються вимоги до змісту реклами послуг із працевлаштування.

«Цією статтею забороняється в рекламі про вакансії (прийом на роботу) зазначати вік кандидатів, пропонувати роботу лише жінкам або лише чоловікам, виняток становить специфічна робота, яка може виконуватися виключно особами певної статі».

У разі порушення перелічених вимог, рекламодавці повинні сплачувати штраф у десятикратному розмірі мінімальної заробітної плати (на сьогодні це 11 470 грн.).

Усі, хто стикається із проявами дискримінації під час влаштування на роботу або бачить дискримінаційні повідомлення про вакансії, скаржитися до органів Державної інспекції України з питань праці.

Перший заступник начальника інспекції                                                                        В. М. Луцишина 

Категорія: Мої статті | Додав: chtdipp (2014-10-13)
Переглядів: 592 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: