Порядок оформлення надомника на роботу - Мої статті - Каталог статей - chtdipp
П`ятниця, 2016-12-09, 18.17
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Пошук
Друзі сайту
Головна » Статті » Мої статті

Порядок оформлення надомника на роботу
Так само як й інші категорії працівників підприємства, надомник під час оформлення на роботу, згідно вимог ст. 24 КЗпП зобов’язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку, а у випадках, передбачених законодавством документ про освіту, стан здоров'я та інші документи.
Згідно з вимогами КЗпП трудовий договір із працівниками укладається, як правило, у письмовій формі. Відповідна норма передбачена і Положенням N 275 для надомників. Разом з тим на сьогодні законодавством про працю не передбачено будь-яких юридичних наслідків для сторін договору у разі недотримання його письмової форми, у т. ч. визнання договору в такому випадку недійсним.
У письмовому договорі укладеному з надомником, обов’язково зазначати найменування роботодавця, конкретні умови праці працівника, умови оплати праці, види робіт, що підлягають виконанню, адресу робочого місця.

Начальник відділу –
державний інспектор праці А.В. Дворецька
Категорія: Мої статті | Додав: Lialk@ (2015-02-27)
Переглядів: 198 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: